سومدیک:مدیران فوتبال ایران در کار فنی دخالت می کنند
 

تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  سومدیک:مدیران فوتبال ایران در کار فنی دخالت می کنند   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 78
بازدید کل : 62405
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


سومدیک:مدیران فوتبال ایران در کار فنی دخالت می کنند

 

 به گزارش گل به نقل از ایرنا وی خاطرنشان كرد: این اواخر از لحاظ ورزشی،اختیارات كمی در تیم داشتم و تنها قادر به ایجاد تغییرات جزیی در پرسپولیس بودم. این مربی آلمانی كه قبل از حضور در پرسپولیس در فوتبال تركیه و در تیم 'گنجلربیرلیگی' آنكارا به عنوان مربی فعالیت داشته،در رابطه با مدت حضورش در تیم پرطرفدار تهرانی،گفت: فوتبال در ایران سنت بزرگی است، علاقمندان بسیار زیادی دارد و مردم این كشور به معنای واقعی عاشق فوتبال هستند.
سومدیك كه دروازه بانی تیم فوتبال المپیك آلمان در دهه 80 را در كارنامه ورزشی خود دارد، خاطرنشان كرد: در مدت حضور در ایران می بایست خود را با بسیاری از مسائل فرهنگی در این كشور تطبیق داده و به آن عادت می كردم كه این كار به راحتی انجام شد. 'د.پ.ا' با اشاره به اینكه این مربی آلمانی قبل از بدست گرفتن سكان هدایت تیم از سوی مصطفی دنیزلی، وظیفه سرمربیگری در تیم را بعد از اخراج حمید استیلی برعهده داشته، نوشت: با آمدن دنیزلی به پرسپولیس چشم انداز كاری سومدیك، دستخوش تغییر شد و با اینكه مدیرعامل باشگاه بدنبال این بود كه وی را بعنوان مشاور شخصی در كنار خود داشته باشد،این مربی آلمانی تصمیم گرفت به كشورش بازگردد. سومدیك با بیان اینكه دو طرف در نهایت برای جدایی به توافق رسیدند،به دیگر هموطن فعال خود در فوتبال ایران،'میشائیل هنكه' كه به عنوان مربی در كنار تیم فوتبال استقلال به عنوان رقیب سنتی پرسپولیس،فعالیت می كند اشاره كرد و گفت،در مدت حضور در ایران با هنكه همكاری و تبادل نظر خوبی داشتیم.
این مربی آلمانی در بخش دیگری از این گفت و گو در رابطه با دورانی كه در فوتبال ایران سپری كرده، گفت: من هرگز آنجا ترسی نداشتم اما مشكلات زیادی برای كار حرفه ای وجود داشت. سومدیك، اظهار داشت: باشگاه ها در ایران فاقد ساختار معقول هستند، مدیران باشگاه در مسائل فنی تیم دخالت می كنند.
این مربی آلمانی همچنین تاكید كرد: اگر بازیكنان ایرانی در باشگاه ها با انضباط تر تمرین كنند و از نظر فنی و تاكتیكی بهتر تعلیم داده شوند،می توانند نقش خوبی در فوتبال آسیا ایفا كنند اما با این شرایط مدیریتی در باشگاهها،رسیدن به این جایگاه سخت است.
 سومدیك در ادامه از وحید هاشمیان كه سالها در فوتبال آلمان حضور داشته به عنوان كسی كه در ترجمه به او كمك می كرده نام برده است. این مربی باسابقه فوتبال، در مورد آینده كاری خود،پیدا كردن یك باشگاه جدید را كاری مشكل خواند و گفت: بویژه برای مربیانی كه برای مدتی در خارج از آلمان كار می كنند، آغاز فعالیت دوباره در داخل كشور بسیار مشكل است.سومدیك با ابراز رضایت از كارهای قبلی خود،گفت: حاضر است به عنوان مربی حتی در لیگ های دسته دوم و سوم كشورش فعالیت كند و البته كار در خارج از آلمان را نیز منتفی نمی داند.
 رالف سومدیك سالها به عنوان دروازه بان برای تیم بوخوم بازی كرده و بعنوان مربی زمینه صعود این تیم از دسته دوم به دسته یك فوتبال آلمان را فراهم كرد. وی همچنین به عنوان كمك مربی در تیم های فوتبال هامبورگ و دورتموند و مربی در تیم ملی فوتبال غنا فعالیت داشته است. سومدیك 53 ساله در آلمان با لقب 'گربه' معروف است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');